Regulamin konkursu

  1. Miejsce i czas przeprowadzenia II Szkolnego Konkursu Kolęd i Pastorałek Hej kolęda, kolęda.
  1. Miejsce: Sala gimnastyczna
  2. Termin: 14.12.2023 r. (czwartek)
  3. Czas rozpoczęcia: godz. 8:40
  1.  Cele konkursu
  1. Kultywowanie tradycji związanych ze Świętami Bożego Narodzenia oraz ich upowszechnianie poprzez podtrzymywanie obyczaju śpiewania lub grania kolęd i pastorałek.
  2. Wyłonienie najlepszych uczestników pod względem artystycznym.
  3. Prezentacja talentów uczniów naszej szkoły. 
  1.  Uczestnicy konkursu 
  1. W konkursie mogą wziąć udział dzieci od klas I - VIII.
  2. Konkurs przeprowadzony zostanie w następujących kategoriach:
 a) soliści/duety:
- dzieci szkolne – kl. I – III
 - dzieci szkolne – kl. IV – VIII
 b) instrumentaliści:
 - dzieci szkolne – kl. I – III
 - dzieci szkolne – kl. IV – VIII
  1.  Warunki uczestnictwa w konkursie 
  1. Każdy uczestnik konkursu przygotowuje tylko jedną kolędę lub pastorałkę w języku polskim, w zależności od własnego uznania (minimum 3 zwrotki).
  2. Uczestnikom zabrania się w przygotowywanym repertuarze uwzględniania świątecznych piosenek (wyłącznie kolędy i pastorałki będą respektowane).
  3. Dopuszczalny jest podkład muzyczny na nośnikach cyfrowych lub keyboardowy.
  4. Zgłoszenia uczestników konkursu przyjmujemy do 08.12.2023 r.
  5. Karta zgłoszeniowa dostępna jest u pani Alicji Pyznar lub stronie internetowej szkoły: spzagorzany.pl
  1.  Ocena 
  1. Komisja będzie brała pod uwagę następujące kryteria:

a) dobór repertuaru do wieku wykonawcy/wykonawców

b) stopień trudności wykonywanego utworu

c) ogólny poziom artystyczny 

  1. Uwagi końcowe 
  1. Rozstrzygnięcie konkursu nastąpi po przesłuchaniu wszystkich uczestników konkursu w terminie: 14.12.2023 r. Zwycięzcy zaprezentują się podczas wigilii szkolnej.
  2. Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do zmian w regulaminie.
  3. Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do podania do publicznej wiadomości wizerunku oraz danych osobowych osób, które zgłosiły udział w konkursie, a także do publikacji ich fotografii na stronie internetowej szkoły.
  4. Organizatorami konkursu są panie: mgr Alicja Pyznar, mgr Aneta Motyka

 

Do pobrania: