II Szkolny Konkurs Kolęd i Pastorałek
Hej kolęda, kolęda!
Regulamin konkursu
- Miejsce i czas przeprowadzenia II Szkolnego Konkursu Kolęd i Pastorałek Hej kolęda, kolęda.
- Miejsce: Sala gimnastyczna
- Termin: 14.12.2023 r. (czwartek)
- Czas rozpoczęcia: godz. 8:40
- Cele konkursu
- Kultywowanie tradycji związanych ze Świętami Bożego Narodzenia oraz ich upowszechnianie poprzez podtrzymywanie obyczaju śpiewania lub grania kolęd i pastorałek.
- Wyłonienie najlepszych uczestników pod względem artystycznym.
- Prezentacja talentów uczniów naszej szkoły.
- Uczestnicy konkursu
- W konkursie mogą wziąć udział dzieci od klas I - VIII.
- Konkurs przeprowadzony zostanie w następujących kategoriach:
a) soliści/duety:
- dzieci szkolne – kl. I – III
- dzieci szkolne – kl. IV – VIII
b) instrumentaliści:
- dzieci szkolne – kl. I – III
- dzieci szkolne – kl. IV – VIII
- Warunki uczestnictwa w konkursie
- Każdy uczestnik konkursu przygotowuje tylko jedną kolędę lub pastorałkę w języku polskim, w zależności od własnego uznania (minimum 3 zwrotki).
- Uczestnikom zabrania się w przygotowywanym repertuarze uwzględniania świątecznych piosenek (wyłącznie kolędy i pastorałki będą respektowane).
- Dopuszczalny jest podkład muzyczny na nośnikach cyfrowych lub keyboardowy.
- Zgłoszenia uczestników konkursu przyjmujemy do 08.12.2023 r.
- Karta zgłoszeniowa dostępna jest u pani Alicji Pyznar lub stronie internetowej szkoły: spzagorzany.pl
- Ocena
- Komisja będzie brała pod uwagę następujące kryteria:
a) dobór repertuaru do wieku wykonawcy/wykonawców
b) stopień trudności wykonywanego utworu
c) ogólny poziom artystyczny
- Uwagi końcowe
- Rozstrzygnięcie konkursu nastąpi po przesłuchaniu wszystkich uczestników konkursu w terminie: 14.12.2023 r. Zwycięzcy zaprezentują się podczas wigilii szkolnej.
- Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do zmian w regulaminie.
- Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do podania do publicznej wiadomości wizerunku oraz danych osobowych osób, które zgłosiły udział w konkursie, a także do publikacji ich fotografii na stronie internetowej szkoły.
- Organizatorami konkursu są panie: mgr Alicja Pyznar, mgr Aneta Motyka
Do pobrania: