I Szkolny Konkurs Kolęd i Pastorałek

Hej kolęda, kolęda!

Regulamin konkursu

  1. Miejsce i czas przeprowadzenia Szkolnego Konkursu Kolęd i Pastorałek Hej kolęda, kolęda:
    1. Miejsce: Sala nr 7
    2. Termin:12.2022 r. (środa)
    3. Czas rozpoczęcia: 9:00
  2. Cele konkursu:
    1. Kultywowanie tradycji związanych ze Świętami Bożego Narodzenia oraz ich upowszechnianie poprzez podtrzymywanie obyczaju śpiewania lub grania kolęd i pastorałek.
    2. Wyłonienie najlepszych uczestników pod względem artystycznym.
    3. Prezentacja talentów uczniów naszej szkoły.
  3. Uczestnicy konkursu:
    1. W konkursie mogą wziąć udział dzieci od klas 1 - 8.
    2. Konkurs przeprowadzony zostanie w następujących kategoriach:
      1. soliści/duety:
        • dzieci szkolne – kl. I – III
        • dzieci szkolne – kl. IV – VIII
      2. instrumentaliści:
        • dzieci szkolne – kl. I – III
        • dzieci szkolne – kl. IV – VIII
  4. Warunki uczestnictwa w konkursie:
    1. Każdy uczestnik konkursu przygotowuje tylko jedną kolędę lub pastorałkę w języku polskim, w zależności od własnego uznania (minimum 3 zwrotki).
    2. Uczestnikom zabrania się w przygotowywanym repertuarze uwzględniania świątecznych piosenek (respektowane będą wyłącznie kolędy i pastorałki).
    3. Dopuszczalny jest podkład muzyczny na nośnikach cyfrowych lub keyboardowy.
    4. Zgłoszenia uczestników konkursu przyjmujemy do 08.12.2022 r.
    5. Karta zgłoszeniowa dostępna jest u pani Alicji Pyznar lub stronie internetowej szkoły: spzagorzany.pl
  5. Ocena:
    1. Komisja będzie brała pod uwagę następujące kryteria:
      1. dobór repertuaru do wieku wykonawcy/wykonawców
      2. stopień trudności wykonywanego utworu
      3. ogólny poziom artystyczny
  6. Uwagi końcowe:
    1. Rozstrzygnięcie konkursu nastąpi po przesłuchaniu wszystkich uczestników konkursu w terminie: 15.12.2022 r. Zwycięzcy zaprezentują się podczas wigilii szkolnej.
    2. Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do zmian w regulaminie.
    3. Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do podania do publicznej wiadomości wizerunku oraz danych osobowych osób, które zgłosiły udział w konkursie, a także do publikacji ich fotografii na stronie internetowej szkoły.
    4. Organizatorami konkursu są panie: mgr Alicja Pyznar oraz mgr Aneta Motyka.

Do pobrania: