Dnia 28 czerwca 2012 roku odbyła się uroczysta akademia z okazji ukończenia gimnazjum przez klasy III oraz szkoły podstawowej przez klasę VI. Absolwenci przygotowali program pod kierunkiem pani Anety Motyki, pana Ryszarda Jamro i pani Kariny Szury. Zgromadzeni obejrzeli scenkę kabaretową o tematyce szkolnej, wysłuchali refleksyjnych wierszy i dedykacji poświęconych naszym pedagogom. Całość u

Na początku roku szkolnego 2010/2011r. nasza szkoła zakwalifikowała się do udziału w projekcie „Uczeń online”. Jest on współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Projekt obejmuje 50 szkół w Polsce, w nich łącznie około 1500 uczniów. W skład koła wchodzą uczniowie klas I oraz II Gimnazjum w Zagórzanach. W ciągu dwóch lat trwania...

W dniu 13 czerwca 2012 r. uczniowie klas: I, II, III SP wraz z wychowawcami: Marzeną Nikiel, Renatą Wantuch i Ewą Zasowską udali się na wycieczkę po Ziemi Krośnieńskiej. W Rymanowie Zdroju zwiedzali hutę szkła artystycznego i gospodarczego.  Tam zwiedzano hutę, obserwowano proces produkcji wyrobów szklanych, kilku uczniów uczestniczyło w tworzeniu szklanych baniek, co okazało się bardzo  trudnym

Dnia 27.06.2012r. obchodzony był w naszej szkole Dzień Języków Obcych. Jego główny  cel to uświadomienie sobie korzyści płynących z poznawania języków obcych oraz podkreślenie ich roli i znaczenia w naszym życiu. Organizatorami imprezy były panie: Karina Szura, Anna RybakAnna Chochołek. Przedstawiciele uczniów klasy szóstej SP  oraz klas pierwszych Gimnazjum przygotowali krótkie programy

Zgodnie z kilkuletnią tradycją podczas imprezy Kampania Profilaktyczna Gminy Gorlice "Wyjść naprzeciw" we czwartek 21 czerwca w Dominikowicach Wójt Gminy Gorlice Ryszard Guzik nagrodził uczniów mających szczególne osiągnięcia w konkursach przedmiotowych, artystycznych i sportowych. Z naszej szkoły są to: Amadeusz Kappy (VI), Mateusz Knapik (II), Krzysztof Liana (IIIb), Agnieszka Dutka

Wycieczka uczniów klasy 4 SP odbyła się we wtorek 19 czerwca 2012 r. Wykorzystana została oferta Bonu Kultury, systemu edukacji kulturowej,  której celem jest  rozwój osobowości  poprzez uważne spojrzenie na świat, wsłuchiwanie się w jego historię, umiejętnego odczytywania kodów i znaczeń. Atrakcyjny okazał się projekt Muzeum Lotnictwa Polskiego w Krakowie „Na skrzydłach wyobraźni. Ze sceny do

Laureatki konkursu historycznego: Agnieszka Dutka, Gabriela Galiszewska, Angelika Kordzikowska, Gabriela Wypasek i Kinga Żurowska (kl. III a, b) dokonały inwentaryzacji Cmentarza Wojennego Nr 125 w Zagórzanach. Praca „Historia testis temporum” zgodnie
z wymogami fachowego opisu i dokumentowania historycznego powstała w ramach  konkursu Zachować dla przyszłych pokoleń – poszukujemy miejsc związ

Gdyby w naszym otoczeniu zniknęło wszystko, co pochodzi z XIX wieku, znaleźlibyśmy się w zupełnej pustce. Dnia 16 czerwca br. uczniowie klas trzeciej pod opieką pani Ewy Zasowskiej razem z klasą czwartą poszli to sprawdzić do kościoła parafialnego pod wezwaniem św. Wawrzyńca Diakona i Męczennika. Ksiądz proboszcz Bolesław Bawiec gościnnie otworzył świątynię i uzupełnił naszą wiedzę o mniej zna

Dnia 15 czerwca 2012 r. uczniowie klas: II, III a, b Gimnazjum odbyli  edukacyjną wycieczkę do Krakowa i Oświęcimia. Opiekę sprawowali nauczyciele: Krystyna Holik,  Joanna Nosal i Ryszard Jamro. Krótka wizyta w stołecznym Krakowie umożliwiła kontakt ze specyficzną zabudową średniowiecznego miasta. Oświęcim - główny cel wyjazdu to okazja do pogłębienia wiedzy na temat historii II wojny światowe

W dniach 13-14 czerwca 2012r. uczniowie klas: V SP oraz I a,b Gimnazjum wraz z wychowawcami: Anną Chochołek, Małgorzatą Augustyn i Barbarą Kudławiec udali się na dwudniową wycieczkę w Sandomierskie. W Baranowie Sandomierskim zwiedzali piękny zamek, architektonicznie wzorowany na Wawelu. Rynek Sandomierza zachwycił renesansowymi kamieniczkami i ratuszem. Jednak największe wrażenie zrobiła obe


W dniu 6 czerwca uczniowie klasy szóstej wybrali się na wycieczkę do Nowego Sącza. Celem wycieczki była gra w paintball. Na specjalnie przygotowanym polu odbył się krótki instruktaż, a potem uczestnicy gry dostali ubrania, maski i pistolety. Następnie zostali podzieleni na dwie grupy. Przygotowane drużyny wyszły na poligon, zajmując przeciwległe pozycje. W trakcie gry, aby wyeliminować przeciwnika